21.04.2011

5. ADIM ADIM KOŞU VE BAHARA MERHABA PİKNİĞİ

5. Adım Adım Koşu yarışımızı Cumartesi 7 Mayıs saat 9.30'ta Belgrat Ormanı Neşet Suyu'unda yapacağız.

Bu kez, yarıştan sonra bahara merhaba demek ve kaynaşmak için start alanın yanındaki ormanlık alanda hep birlikte piknik yapacağız. Herkes ufak bir şeyler getirsin, becerebilirsek büyük sucuk mangalları kuracağız. Pikniğe katılmak isteyenler 1 kangal sucuk, ekmek ve içecek getirsin. İsteyenler pasta, börek veya meyve de getirebilir. 


Başka kulüp, grup ve kurumlardan gelen veya hem Adım Adım hem başka takıma ait koşucular  kendi t-shirt veya şapkalarını takarsa, varsa bayrak/flama getirirse şenlik olur, herkesin birbirini tanıma fırsatı olur.

Bu koşudan itibaren TAKIMLARIN sonuçlarını da takibe alacağız, yani şirketlerden, kurumlardan, başka koşu ekiplerinden katılanların kendi aralarındaki sonuçlarını da ayrıca yayınlayacağız. 


Her zamanki gibi başvuru masası 8.30'tan itibaren açılacak, daha önce kayıdını yaptıranlar doğrudan göğüs numarası alacaklar. Arabalı arabasız gelenler 8.15-8.30 4. Levent Çevre Pastanesi ve karşısındaki otoparkta buluşacaklar.

Facebook etkinlik davetine cevap verin ki hazırlıklarımızı katılacak olan kişi sayısına göre yapabilelim. 
http://www.facebook.com/event.php?eid=214123891933857

Koşuda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder