19.09.2012

EKİM AA KOŞU VE TAKIM MARATONU 6 EKİM'DE - KEMAL MERKİT ANISINA!


Merhaba,


Her ayın ilk Cumartesi günü sabahı; koşularımızı çeşitlendirmek, sağlık ve performansımızın artışını net bir şekilde görmemize yardımcı olabilmek, yeni koşu arkadaşları kazanabilmek amacıyla düzenenlenen “ADIM ADIM KOŞU”larının Ekim 2012 ayağı, 6 Ekim 2012’de yapılacaktır.

Bu koşumuzda Adım Adım sporcusu olarak Dakar Rallisi da dahil çeşitli yarışlarda TOFD için bağış toplamış, koşu ve ironman-triatlon yarışlarında aramızda bulunmuş, çok değerli üyemiz, arkadaşımız ve insan, merhum Kemal Merkit’i anmayı ve hatırlamayı görev biliyoruz!



İlkini Haziran ayında yapmış olduğumuz Takım Maratonu’nun ikincisi, 6 Ekim 2012 “Adım Adım Koşu” organizasyonunun bir parçası olarak gerçekleştirilecektir. (Takım Maratonu'nda 7 kişilik takımlar 6 kilometrelik Neşet Suyu parkurunu tamamlıyor, 7x6 süreleri toplanıyor, 42 kilometrelik "maraton" mesafesi için toplam süreler karşılaştırılıyor.)

Takım maratonu dışında bireysel olarak koşmak isteyen koşucular da tabii ki Ekim AA Koşu'ya katılabilecekler. 


Takım kurmada öneriler:

Şirketler - "Şirketler Koşuyor”:

Lütfen çalıştığınız şirketlere haber veriniz. Şirket olarak koşu gurubu kurulması, kurulmuş olan takımların sürdürülmesi ve bu şirket ve şirket koşucularının yardımseverlik koşusuna kazandırılması inanılmaz güzel bir katkı olur. (Hali hazırda birçok şirket, ilk yarışımıza katılmış ve ikinci takım maratonu yarışına katılma niyetini bildirmiştir. Sizin şirketiniz de bu şirketlerden biri olabilir!)

Ve şirket olmayan olası katılımcı ekipler:

- Sivil Toplum Kuruluşları
- Aynı STK için bağış toplayanlar
- Üniversiteler
- Ultracılar
- Triatloncular
- Patika koşucuları
- Maratoncular
- Sprinterler
- Masterlar
- Arkadaşlar
- “Çaylaklar”
- “Pazar koşucuları”
- “Tempo yürüyüşçüleri”

- vb...

Gerek şirket takımı olsun, gerek diğer ekipler olsun, gerekse bireysel olsun herkesi yarışımıza bekliyoruz.

Yer: Belgrad Ormanı Neşet Suyu parkuru
Tarih: 6 Ekim 2012 Cumartesi
Kayıt: 8.30
Start:  9.30

Online kayıt sistemimiz devrededir:  http://www.jotform.com/13454020135

1- Takım maratonu için takım kayıtlarının 03.10.2012 Çarşamba günü akşamına kadar kosu@adimadim.org email adresine "takım listelerin" ulaşması gerekmektedir. Takım listelerinde aşağıdaki bilgilerin yer alması gerekiyor: 

-Takımın adı
-Takım kaptanının adı
-7 takım üyesinin adı, cinsiyeti, doğum yılı, cep telefonu, mail adresi

2- Şirket takımı kayıtları için her bir şirket koşucusu için yazışma adresi olarak şirket e-maili şartı aranmaktadır.

3- Takımlarının belirlenerek kayıtlarının tamamlanması için takım koşucularının bireysel olarak en son 3 Ekim 2012 günü online kayıt yaptırmış olması (daha önce online kayıt yaptırmış olanların ikinci kez kayıt yaptırmasına gerek yoktur) ve takım kaptanının ileteceği takım listesinde yer almış olması gerekmektedir.

4- Kayıt masası saat 08:30 açılacaktır. Göğüs numaraları kayıt masasından alınacaktır. Tüm koşucular göğüs numaralarını kendileri alacaktır. Takım kaptanları kayıt masasıyla gerekli koordinasyonu sağlamaktan sorumlu olacaktır.
5- Takım maratonu yarışı saat 09:30 start yapılacaktır. Koşu için maximum 55dk süre tutulacaktır.
6- Yarış sonuçları 8 Ekim Pazartesi günü email olarak duyurulması planlanmaktadır.


"Adım Adım" ve "Adım Adım Koşu" organizasyon komitesi adına,

Yavuz Abadan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder