27.11.2012

Aralık AA Koşu Bu Cumartesi!


Merhaba,

Her ayın ilk Cumartesi günü sabahı; koşularımızı çeşitlendirmek, sağlık ve performansımızın artışını net bir şekilde görmemize yardımcı olabilmek, yeni koşu arkadaşları kazanabilmek amacıyla düzenlenen “ADIM ADIM KOŞU”larının Aralık 2012 ayağı, 1 Aralık 2012’de yapılacaktır.

11 Kasım Avrasya Maratonu koşusundan sonra yapılacak bu 6 km’lik koşuyu, yeniden kendimize ve bir araya gelmemiz için mükemmel bir fırsat olarak da önermekteyiz.

Yer   : Belgrad Ormanı Neşet Suyu parkuru
Tarih : 1Aralık 2012 Cumartesi
Online kayıt :  Online kayıt sistemimiz devrededir.  
(http://www.jotform.com/13454020135 - daha önce online kayıt yaptırmış olanların ikinci kez kayıt yaptırmasına gerek yoktur)
Göğüs No: Kayıt masası saat 08:30 açılacaktır. Göğüs numaraları kayıt masasından alınacaktır. Tüm koşucular göğüs numaralarını kendileri alacaktır. 

Start: 09:30’da start verilecektir. (Koşu için maximum 55dk süre tutulacaktır.)



Bu arada şimdiden takvimlerinize Ocak ve Şubat AA Koşu'larını kaydediniz: 

5 Ocak 2013 Kostümlü Koşu
2 Şubat 2013 Takım Maratonu

"Adım Adım" ve "Adım Adım Koşu" organizasyon komitesi adına,

Yavuz Abadan

1 yorum:

  1. Türkiyede ukash kart Alımının merkezleri sizlerle ukash Bu öğrencilerin porselen estetik olasılıkları iyi bir fikir verir ukash her adım tamamlandığında anterior dişlerin restorasyonları görüntülenir. Ayrıca Beekmans nasıl ön kompozit plastik bir

    ön öğesi oluşturmak için bir film olsun ukash Alımının merkezleri sizlerle ukash Bazen GBS olan insanların yorgun hissediyorum ve hareket gibi olamaz ukash kart Galea başın arkasında alın ve occipitalis kas yükseltir alnından frontalis kas arasındaki tendinöz eki temsil

    eder ukash kart Eğer içinde hesabınıza şarj etmek istediğiniz Firma / Oyun / Ürün veya hizmet web

    sitesine giriniz - Ödeme Sayfa girin

    YanıtlaSil