16.02.2011

3. ADIM ADIM KOŞU'DA BULUŞALIM - 5 MART CUMARTESİ, 9:30'TA!

Merhaba,

Adım Adım Koşu'nun bir an önce gelenekselleşmesi ve yarış tarihinin kolay hatırlanabilmesi için her ayın ilk cumartesi prensibiyle yola çıktık. Mart ayında bu tarih Antalya'da düzenlenen Runtalya Maratonu ile çakışıyor, çünkü hem Adım Adım içinden hem dışından birçok koşucu en geç cumartesi sabahından Antalya'ya gitmeyi planlıyor.

Ama herkes de gitmiyor, kalanlar bizim :) dedik ve tarihimizi değiştirmemeye karar verdik.  3. Adım Adım Koşu yarışı 5 Mart 2011, cumartesi, saat 9:30'ta. Runtalya'ya gitmiyorsanız, gelin Adım Adım Koşu'ya katılın! Hem kendiniz gelin hem dostlarınızı getirin. Gelin, hep birlikte yine gümbür gümbür bir Adım Adım Koşu'su yapalım!

Her zamanki gibi Adım Adım Koşu yarışındaki hedefimiz birbirimizle değil kendimizle yarışmak, yarıştan yarışa kendi derecemizi iyileştirmek. İlk kez koşacaksanız, çok yavaş tempo ile başlayın, yorulduğunuz zaman birkaç dakika yürüme molası verin. 6 kilometre koşmanın o kadar da zor olmadığını göreceksiniz!

Adım Adım Koşu her beceri düzeyinde koşucuya açık ve ücretsizdir. Katılım için yarıştan en geç 30 dakika önce gelip kayıt masasında kaydınızı yaptırmanız gerekir, daha önce katıldıysanız, doğrudan göğüs numaralarınızı alabilirsiniz yine.

Hepinizi bekliyoruz!

Sevgiler,
Adım Adım "nöbetçi" organizasyon ekibi
Zeki, Nesligül, Suna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder