3.08.2011

8. Adım Adım Koşu bu Cumartesi, 6 Ağustos'ta!

Merhaba,

8. Adım Adım Koşu yarışımızı her ay olduğu gibi yine ayın ilk cumartesi günü, aynı yer ve saatte düzenliyor olacağız. İster eski koşucu ister ilk kez koşucu olun, ister hızlı ister yavaş, Adım Adım Koşu'da birbirimizle değil kendimizle yarışıyoruz. İlk 6 aylık sürenin sonunda yaptığımız gibi, ikinci 6 aylık sürenin sonunda da Asics'ten koşu ayakkabıları, t-shirt ve çeşitli aksesuarlar ödül olarak verilecektir. Tüm ödül kategorilerinde düzenli katılım sayısı belirleyici faktördür. Ağustos yarışını kaçırmayın!

Yer                   : Belgrad Ormani Neşet Suyu parkuru
Saat                 : 8.30-9:00 Kayıt, 9:30 start (kesin)
Tarih                : 6 Ağustos 2011 Cumartesi
Format             : Yarış formatı (mesafe/zaman olçümlü, sıralamalı)


(Adım Adım Koşu sadece Adım Adım üyelerine değil herkese açık ve ücretsizdir. Kulübünüz, grubunuz veya şirketiniz adına  yarışmak isterseniz bunu kayıt sırasında belirtiniz.)

Adım Adım Koşu'da görüşmek üzere,

Organizasyon Komitesi adına
Suna




__._,_.___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder