3.01.2012

1. Yılımızı kutluyoruz - 13. Adım Adım Koşu'da!


Merhaba,

bu cumartesi 1.1.2011'de başlattığımız ve her ayın ilk cumartesi günü düzenlediğimiz Adım Adım Koşu yarışımızın 1. yıl dönümünü kutluyacağız. Bildiğiniz gibi, Adım Adım Koşu herkese açık ve ücretsizdir ve  tümüyle gönüllü desteği ile organize ediliyor. Amacımız koşu kültürünün yaygınlaşmasına bir nebze destek olmak, koşanların koşu performansını arttırmasını özendirmek, Adım Adım içinden ve dışından olsun tüm koşucuların eğlenceli bir bir yarış ortamında buluşmasını ve kaynaşmasını sağlamak.

1. yıl dönümüzde gelin hep birlikte koşalım!  Duyduğumuza göre Itır-Curtis pasta, Gözde de kurabiye yapacak. Belki bize sürpriz yapan başka arkadaşlarla da çıkar!

Yarıştan önce 2011'in ikinci altı aylık döneminde kadın ve erkeklerde toplam 6 hediye ve mansiyon kazananlar  ilan edilecek. Asics'ten birer çift koşu ayakkabısı yanı sıra sürpriz aksesuar hediyelerimiz olacak.

13. Adım Adım Koşu Yarışı 
Yer: Belgrad Ormanı Neşet Suyu Parkuru
Tarih: 7 Ocak Cumartesi

8.15     4 Levent Çevre Pastanes önü buluşma (araçsız gelenler için)
8.30     Kayıt masası açılış
9.15     Ödül dağıtımı
9.30     Yarış

Online kayıt olmak için aşağıdaki link'teki formu doldurunuz: 
http://www.jotform.com/form/13454020135

2012'nin herkes ve hepimiz için sağlıklı, boş koşulu, keyifli geçmesi dileğiyle, cumartesi günü görüşmek üzere!


AA Koşu Organizasyon Komitesi gönüllüleri adına
Suna




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder