1.02.2012

14. Adım Adım Koşu bu Cumartesi!

Merhabalar,

Her ayın ilk cumartesi günü düzenlediğimiz Adım Adım Koşu yarışının 14.'cüsünü bu cumartesi günü düzenleyeceğiz. Daha önce kayıt olmayanlar aşağıdaki elektronik kayıt formunu doldurarak ön kayıtlarını yaptırabilirler. Geçen ay zaten elektronik kayıt yaptırdıysanız, tekrar yaptırmanıza gerek yok. 

Kurabiye, börek, meyve gibi küçük bir şeyler getirmek isteyenler olursa yine çok seviniriz. 

Hava durumu hafta sonuna kadar açacak gibi görünüyor, açmazsa tekrar haberleşiriz. Ya da hep beraber kızak kayarız ormanda :))

Tarih: 4 Şubat 2012, Cumartesi
Yer: Belgrad Ormanı Neşet Suyu Parkuru

8.30 4 Levent Çevre Pastanesi (ulaşım desteğine ihtiyacı olanlar için buluşma saati)
9.00 Kayıt 
9.30 Start


Adım Adım Koşu Gönüllüleri adına
Suna


Elektronik ön kayıt için:


Ocaktaki yaris icin form dolduranlarin tekrar doldurmasina gerek yok! Form sadece bir kez dolduruluyor.
Doldurduysaniz ve iletisim / acil durum bilgileriniz degistiyse tekrar kayıt formu doldurunuz lutfen!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder