1.04.2012

Nisan Ayı Adım Adım Koşu Yarışı Bu Cumartesi!

Merhaba,

Nisan ayı Adım Adım Koşu yarışı bu cumartesi günü, 7 Nisan'da 9.30 startla Belgrad Ormanı Neşet Suyu parkurunda.

Ormanın şimdi en güzel zamanları, yeşeren ağaçlar, kuşlar, yabani çiçekler... Kaçırmayın!

İznik Ultra maratonuna hazırlananları, şimdiden Bozcaada yarı maratonunu hayal edenleri, yeni yeni koşmaya başlayanları, koşmadan duramayanları, nabız ölçerli bilimsel koşanları, havasına göre takılanları, hızlı yürümek de güzel diyenleri, kısaca herkesi bekliyoruz! Cumartesi günü havalar çok ısındıysa yavaştan limonataya geçiş yapabiliriz, yoksa baharatlı çaydan devam. Yine kurabiye, meyve, börek çörek getirmek isteyenler varsa tabii ki çok seviniriz.

Daha önce kayıt olmayanlar buradan elektronik kayıtlarını yaptırabilirler http://www.jotform.com/form/13454020135

Aracında fazla yeri olanlar, ulaşım desteğine ihtiyacı olanlar her zamanki gibi en geç 8.30'te 4 Levent Çevre Pastanesi karşısında buluşabilirler.

15. Adım Adım Koşu Yarışı
7 Nisan Cumartesi
Kayıt: 9.00
Start: 9.30

Cumartesi günü ormanda görüşmek üzere,

Sevgiler,

AA Koşu organizasyon gönüllüleri adına
Suna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder