29.06.2011

7. Adım Adım Koşu 2 Temmuz Cumartesi, Saat 9.30'da!

Merhaba,

Adım Adım Koşu yarışında bir altı ayı geride bıraktık. Koşu kültürünün gelişmesine katkıda bulunmak, performansımızı ölçerek geliştirmemize yardımcı olmak ve Adım Adım içinden ve dışından koşucularla tanışma-kaynaşma ortamı sağlamak amacıyla bu yılın ocak ayında başlattığımız Adım Adım Koşu istikrarlı bir şekilde gelişmeye ve büyümeye devam ediyor.

Adım Adım'ın "paraya dokunmama" prensibinden yola çıkarak sıfıra yakın kaynakla ve sponsor desteği olmaksızın, tümüyle gönüllülerimizin desteğiyle sürdürdüğümüz yarışta giderek eksiklerimizi giderme çabası içerisindeyiz. Özellikle kayıt ve raporlamayı iyileştirmeye ve hızlandırmaya, ödüllerimizi çoğaltmaya çalışıyoruz. Adım Adım içinden ve dışından bugüne kadar 350'ye yakın katılımcımız olmuş, inşallah bu sayı giderek daha da artar.

Hızlı ve iddialı koşucuların yanı sıra her yarışta Adım Adım yeni koşmaya başlayanların olması, katılımda Adım Adımcılar kadar Akut'tan, Masterlar'dan, Ataşehir'den, Mars Athletic'ten, Dailymile'dan, şirketler ve diğer gruplardan koşucuların katılımı bizi ayrıca sevindiriyor. Darüşşafakalı koşucu çocuklarımızın katılımı da ayrı bir şenlik havası kattı yarışımıza. Tatil bitişinde onları tekrar bekliyoruz! Bir üzüldüğümüz konu, kadınların Adım Adım Koşu'da katılımda erkeklerden epey gerilerde kalmalarıdır. Neredesiniz kızlarrrr?

Her ayın ilk cumartesi günü düzenlenen Adım Adım Koşu'da bu hafta yarış öncesinde küçük bir ödül törenimiz olacak, ilk 6 ayın sonundaki değerlendirmede ödül kazananlar ödüllerini teslim alacaklar.

Unutmadan hatırlatayın, bu cumartesi günkü yarışla ikinci 6 aylık değerlendirme dönemi başlıyor. Performansınızı geliştirirken şahane ödüller kazanma şansını yakalayın! (Ödüllerle ilgili detaylar bir önceki yazıda).

Herkesi ve hepinizi bekliyoruz!

Organizasyon Komitesi adına
Suna Altan


7. Adım Adım Koşu 
2 Temmuz, Cumartesi
Belgrad Ormanı, Neşet Suyu Parkuru
Kayıt: 09.00
Start:  09.30
(Ücretsiz)

2 yorum:

  1. sevgili arkadaşlar merhaba! Ben urfa atletizm spor kulübünden faruk kesik (05326729544) misafir olarak istanbulda bulunuyorum c.tesi büyük bi aksilik olmazsa 4.leventin orda sabah saat 8.30 da belgrat ormanın gelebilmek için bulunacağım ben yine de c.tesi sabahı orda arabasıyla olacak arkadaşlardan birileriyle irtibata geçmek istiyorum ayrıca ben de 4.leventte konaklar mah. TFF nin hemen bitişiğinde konak apt.da ikamet etmekteyim. görüşmek dileğiyle ve tüm adım adım üyesi arkadaşları 20 kasım 2011 de urfada yapılacak olan 1.Şanlıurfa Yarımaratonu7na katılmaya bekliyoruz. sevgiler Faruk Kesik

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Faruk Bey, 8.30'ta 4 Levent'teki Çevre Pastanesi'nde buluşuyor arkadaşlar, 8.15 gibi orada olursanız sizi getirecek birilerini ayarlamaya çalışacağız. Gelin, tanışalım, Urfa'dan çok güzel haberler bunlar... - Suna

    YanıtlaSil